© 2ο Δημοτικό Σχολείο Καρύστου 2007-2024

Τετάρτη 20 Μαρτίου 2019

Ένα πολύ αστείο κείμενο από τον μαθητή Θανάση Τσέπα για τη χρήση της μεταφορικής έκφρασης στα πλαίσια του μαθήματος της Γλώσσας

Κάθε φορά που η μητέρα μου, μου λέει να τακτοποιήσω το δωμάτιό μου της απαντώ,πως είμαι πολύ κουρασμένος,γιατί όλη την εβδομάδα δουλεύω σαν σκυλί !

Εκείνη μου λέει πως τη δουλεύω ! Εγώ της απαντώ πως δεν πρέπει να με κουράζει, γιατί η πολλή δουλειά τρώει τον αφέντη.


Η μητέρα μου επιμένει να με στρώσει στη δουλειά.Όταν κάποια στιγμή πηγαίνω στο ps4 εκείνη μου φωνάζει : << Τι δουλειά έχεις εδώ; >>


Στη συνέχεια παίρνω το κινητό στα χέρια μου και μου ξαναλέει : << Κεφάλι δε σηκώνεις από αυτό το πράγμα ! >>


Εγώ της απαντώ :<<Σε δουλειά να βρίσκομαι.>>



Όταν όμως αποφασίζω να μαζέψω το δωμάτιό μου, ποτέ δεν κάνω μισές δουλειές. Άφησέ με τώρα της λέω, γιατί έχω δουλειές με φούντες...

Συνολικές προβολές σελίδας

eSafety

Ντοκιμαντέρ: Επαγγελματικές ευκαιρίες στην Κάρυστο

Ντοκιμαντέρ: "Κάρυστος 1821"

Ο Πόλεμος των Γενεών (Ταινία)

O Mορμόλης (Ταινία }

Θεατρικές παραστάσεις